19 aprilie 2010

Definition

De-abia te-a abordat ca a si descoperit ca aveti un intreg trecut comun,adora strada asta, si cartierul, care, nu-i asa, e atat de simpatic si blugii tai, ii plac blugii la nebunie. Ce faci cu picioarele? Mergi? Si el! Dar cu ochii - vezi? Pai - si el, tot asa. Auzi cu urechile? Nemaipomenit! Mananci cu gura? Ca sa vezi - ce chestie! Femeia care te-a nascut e mama ta? Nu se poate! Extraordinar ce de puncte comune v-ati gasit in cateva minute... Si uite-asa din minunari mimate in false uimiri si da-i si da-i, si toata palavrageala asta te inebuneste si, deodata, simti ca nu mai poti si-ti desfaci aripile si sa-ti iei zborul deasupra orasului. Macar asta, esti sigura, nu poate s-o faca! Ba nu! Decoleaza si el, te ajunge din urma si te intreaba: "TOT INGER?" Si atunci va puneti pe ras caci v-ati mirosit...



...Bruckner.

3 comentarii:

subliminalB spunea...

E. , if you wanna translate .. you're welcome!

Unknown spunea...

tot incerc sa dau de tine de vreo ceva timp. nu inteleg d c ai ales asa, stiu ca primesti offline urile mele (de fapt, asta ma enerveaza mai mult, ca mi inchipui ce spui cand le vezi; cel putin spune mi ca asa vrei tu, sa ti o bagi, nu ma lasa pe mine sa constat asta). sunt si eu in cacat, razvane, dar sa stii ca inca nu dau ignore tuturor doar ca am eu probleme...

subliminalB spunea...

.. pay you back at the first fool-moon!