11 noiembrie 2009

... tot despre sex ...






... As vrea sa pot cadea in fata propriilor mele ganduri ca sa le pot explica.



As vrea sa-mi pot aminti totul in ordinea in care a fost.



As vrea sa vad lumina si sa ma pot bucura fara sa fiu nevoit sa pastrez ceva din tot ceea ce este.



As vrea sa poti intelege cum am ajuns aici si care este motivul pentru care ne-am intalnit.



As vrea sa poti intelege care sunt diferentele dintre spirit si trup fara sa te intereseze daca va rade cineva de frica ta sau daca poti pastra ceva din tot ceea ce este.



As vrea sa vezi fara sa fii nevoita sa privesti.



As vrea sa intelegi ca nimic din ceea ce ne ridica la rangul de oameni nu are legatura cu ceea ce ti-ai imaginat.



As vrea sa accepti faptul ca ma pot juca in mintea ta o eternitate fara sa-ti dai seama macar ca eu sunt acolo.



As vrea ca reflexivitatea cuvintelor mele sa nu te opreasca din a-ti pune cateva intrebari elementare despre tine insati, despre propria ta esenta.



De asemenea, as vrea sa intelegi ca nu pot fi fereastra nimanui atata timp cat sunt usa altcuiva!



Niciun comentariu: